Lieve mensen,

Binnenkort is het weer zover en wij hebben er zin in!

Kaartjes bestellen? Klik hier!

Toegangsprijzen zijn inclusief een pauzedrankje :-)

HEB JE ZIN OM TE ZINGEN?

Kom dan een keer kijken, en meezingen, op een repetitie

van het Gemengd DamesKoor,een groep bijzondere vrouwen,

onder de enthousiasmerende leiding van Aletta Kwant.

Ons motto: ‘van Madrigaal tot Musical’.

Wie weet smaakt het naar meer!

De repetities zijn op dinsdag van 19:30 tot 21.00 uur in

het Buurtcentrum van de Oranjewijk aan de Prinsesseweg 44-1 te Groningen.

Graag even aanmelden van tevoren:mailen naar info@gemengddameskoor.nl

of bellen naar 06 44152473 (Renate v.d. Broek, secretaris).

Welkom bij het Gemengd DamesKoor Groningen

Al ruim 30 jaar bestaat ons koor uit een groep enthousiast zingende vrouwen. Gemengd in de zin van zowel lesbisch als hetero, achtergrond, leefstijl, karakter en leeftijd. Dit laatste is iets waar we inmiddels wel meer diversiteit in zouden willen!

We streven er naar een grote verscheidenheid aan repertoire te zingen, zowel a capella als met pianobegeleiding. En soms ook met andere instrumenten.

We zingen onder leiding van Aletta Kwant. Wij vinden het belangrijk dat mensen zover boven de noten komen te staan dat men vrij, met vertrouwen en expressie kan zingen. Om dit te bereiken is thuisstudie essentieel. Stemgroepen staan sterker wanneer zij op elkaar leren te vertrouwen. Er wordt ook aandacht besteed aan de technische kant van het zingen zoals dictie, dynamiek en klankkleur.

We hebben in ieder geval twee keer per jaar een concert. In binnen- en buitenland zijn we ook actief bij (LHBTIQ+) korenfestivals waar we met veel enthousiasme aan mee doen.

Kortom een leuke club vrouwen die mooie liederen met elkaar wil zingen en ten gehore brengen.

Nieuwe leden zijn welkom

Ons koor bestaat momenteel uit bijna 20 vrouwen. Nieuwe koorleden zijn van harte welkom!

Kom eens langs en maak een afspraak voor twee of drie proefrepetities. Om te zien of je je prettig

voelt bij ons en ons repertoire.

Neem hier contact met ons op. Of bel 06 44 15 24 73  (Renate van den Broek, secretaris)

Wij repeteren op de dinsdagavond van 19.30 tot 21.00 uur in het Buurtcentrum van de Oranjewijk.

Aan de Prinsesseweg 44-1 in Groningen.

De contributie bedraagt € 270,- per jaar (€ 22,50 per maand).

Voor minder draagkrachtigen (minima) bestaat een kortingsregeling.

Webwinkel

In de afgelopen jaren hebben we een aantal CD's gemaakt. Twee daarvan zijn nog in voorraad.

Ga naar onze webwinkel om online een CD te bestellen.

meer weten over e-boekhouden?
klik hier

253772 bezoekers (436162 hits) sinds 9-2-2011